Skip to content

دکتر ایمان آقامحمدصادق حریرفروش

قلب و عروق

دکتر ایمان آقامحمدصادق حریرفروش

قلب و عروق
درباره من

دکتر ایمان آقامحمدصادق حریرفروش هستم، متخصص بیماری‌های قلب و عروق. بعد از قبولی در کنکور سراسری با رتبه 192، دوره‌ی پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به اتمام رساندم و بلافاصله با قبولی در آزمون دستیاری تخصص پزشکی، دوره‌ی تخصص بیماری‌های قلب و عروق را در مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی شروع نمودم. در تیرماه سال 1401 و با قبولی در آزمون گواهینامه تخصصی رشته‌ی قلب و عروق، دوره‌ی آموزشی تخصصی رشته‌ی قلب و عروق را به پایان رساندم و در شهریور ماه همان سال، با قبولی در آزمون‌های کتبی و شفاهی، موفق به اخذ مدرک دانشنامه‌ی تخصصی بیماری‌های قلب و عروق شدم. با دفاع از رساله‌ی پایان‌نامه‌ی تخصصی خود با عنوان Complex ASD Device Closure Complications & Short Term Outcomes، پرونده‌ی دوره‌ی تخصصی اینجانب بسته شد. با شروع آذر ماه ۱۴۰۱ دوره خدمت نظام وظیفه بنده در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی قلب 502 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی آغاز شد و با تدبیر هوشمندانه‌ی ریاست محترم مرکز، جناب آقای دکتر محمودآبادی، به عنوان متخصص قلب و عروق در قالب کلینیک ویژه‌ی عصر بیمارستان در خدمت عموم هموطنان گرامی می‌باشم. اعتقاد بنده بر آن است که حرفه‌ی پزشکی در کنار قداست ذاتی مبتنی بر کمک به درمان بیمار، یک رشته‌ی ارائه‌دهنده‌ی خدمت به آحاد جامعه است و از این روی، تفاوتی با سایر مشاغل ندارد. با عنایت به این اصل، بیمار به عنوان دریافت‌کننده‌ی خدمت، متحمل پرداخت هزینه، چه از طریق بیمه‌های پایه و تکمیلی و چه به صورت آزاد و نقدی می‌باشد. در تمام دنیا و در تمام سیستم‌های رقابتی ارائه‌ی خدمات، جلب رضایت دریافت‌کنندگان خدمات امری اجتناب‌ناپذیر و حیاتی به جهت بقای سیستم‌های خدماتی بدل شده است. از این روی، اینجانب، دکتر ایمان آقامحمدصادق حریرفروش، به عنوان مسئول مستقیم کیفیت خدمات ارائه شده در کلینیک ویژه‌ی مرکز قلب 502، در تمامی فعالیت‌های حرفه‌ای، علاوه بر سوگندنامه‌ی پزشکی که به پایبندی به آن قسم خورده‌ام، خود را متعهد به تلاش حداکثری در جهت ارائه‌ی بهترین و مناسب‌ترین نوع خدمات پزشکی در رشته‌ی بیماری‌های قلب و عروق، چه از نظر انطباق با یافته‌های علمی روز و چه از نظر حفظ کرامت و منزلت بیماران عزیز در طی پروسه‌ی تشخیص و درمان می‌دانم.
در مرکز قلب و عروق ۵۰۲ ارتش، با توجه به امکانات خوبی که فراهم آورده‌ایم، امکان انجام مانیتورینگ فشار خون، انجام نوار قلب، انجام هولتر ریتم و فشار خون، انجام اکوکاردیوگرافی کالر داپلر تخصصی، انجام تست ورزش جهت بیماران محترم مهیا می‌باشد. همچنین با توجه به امکانات تخصصی و فوق تخصصی موجود در مرکز از جمله امکان مشاوره با همکاران فلوشیپ اینترونشن، EPS و اکوکاردیوگرافی و نیز همکاران متخصص داخلی و همینطور امکان بهره‌مندی از خدمت اسکن هسته‌ای قلبی، در واقع امکانات جامعی به جهت تشخیص و درمان مشکلات شما عزیزان فراهم آمده است.
امیدوارم بیماران محترم با ارائه‌ی نظرات صریح و بی‌اغماض خود، بنده و همکارانم را در جهت ارتقای روزافزون کیفیت خدمات ارائه شده یاری فرمایند.

تحصیلات
  • فارق التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  • فارق التحصیل تخصص بیماری های قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی ایران/ مرکز قلب و عروق شهید رجایی
  • بورد تخصصی قلب و عروق

کلینیک ویژه بیماری های قلب و عروق

آدرس:
خیابان طالقانی ، نبش بهار شمالی، بیمارستان 502 ارتش
تلفن:
02188822222
ساعت پذیرایی:
14 الی 17
شماره موبایل:
09233525841

پرسش‌های متداول

در این سایت سعی شده مطالب مورد نیاز بیماران در حوزه ی تخصصی قلب و عروق ارائه شود. از این روی شما می توانید از قسمت "مطالب آموزشی" وارد آموزش های قلب عروق شوید.
امکانی جهت بیماران استفاده کننده از وارفارین تحت عنوان "کلینیک PT" فراهم آمده است که ذیل آن هم بیماران محترم مطالب گسترده ای در مورد داروی وارفارین و مسائل مرتبط با آن دریافت نموده و هم می توانند بدون مراجعه ی حضوری و با ثبت اطلاعات خود در سامانه، در خواست تنظیم دوز وارفارین بنمایند.
از طریق بخش نوبندهی در بالای سایت، می‌توانید نوبت مورد نظر خود را دریافت کنید. لازم به ذکر است، زمان دریافتی به صورت تقریبی است و با توجه به اینکه معاینه، زمانبر است، لذا زمان دقیق قابل محاسبه نیست. پیشاپیش از صبوری شما سپاسگزاریم.
بیماری عروق کرونر قلبی شرایطی است که شما را در معرض حمله ی قلبی و یا سایر انواع بیماری های قلبی قرار می دهد. در بیمارانی که دچار بیماری عروق کرونر شده اند، عروقی که مسئول خونرسانی خود عضله قلب می باشند که با نام عروق کرونر شناخته می شوند، در اثر رسوب چربی مسدود و یا نیمه مسدود می شوند. علائم بیماری عروق کرونر چیست؟ بسیاری از بیمارانی که دچار درگیری عروق کرونر هستند می توانند بدون علائم بوده اما می تواند بیمار دچار علائمی شود که عمده ی آنها با فعالیت ایجاد ویا تشدید می شود. از جمله این موارد می توان به علائم ذیل اشاره نمود: درد، فشار، و یا احساس ناراحتی در قفسه ی سینه ●Pain, pressure, or discomfort in the center of the chest ●Pain, tingling, or discomfort in other parts of the upper body – This might include the arms, back, neck, jaw, or stomach. ●Feeling short of breath What are the symptoms of a heart attack?  — The first symptom of coronary artery disease can be a heart attack (figure 2). That
منو
بستن